Gothic 2


Oko Innosa

cRPG » Gothic 2 » Opisy
Autor: Silmoren
Utworzono: 01.11.2006 | Odsłon: 22219
Aktualizacja: 01.08.2008

To, że Bezimienny jest Ulubieńcem Bogów wiadomo było od dawna. Od początku Gothic II można go nazywać także Wybrańcem Innosa. Sugeruje to pierwszy Xardas każąc mu odnaleźć i wejść w posiadanie niezwykłego artefaktu Oka Innosa, by móc pokonać wielce niebezpieczne smoki. Nie wierząc w słowa Nekromanty bezimienny przyjmuje zadanie rozpoczynając nową przygodę.

Pochodzenie Artefaktu

Według podań, Oko Innosa jest amuletem wykutym i nasyconym mocą przez samego Innosa - Boga Światła. Artefakt ten został stworzony by wspomóc w walce z potworami Beliara pierwszego Wybrańca na początku świata. Po zwycięstwie światłości nad mrokiem amulet przechowywany był w tajemnicy przez Zakon Magów Ognia na Wyspie Khorinis. Miał tam przeczekać w spokoju na kolejnego Wybrańca Innosa, który użyje go do walki z Beliarem.

Moc Oka Innosa

Moc artefaktu pozwala jego posiadaczowi rozmawiać ze smokami. Z założonym Okiem Innosa można spokojnie podejść do smoka, który nie zaatakuje, tylko poczeka na rozmowę, po której dopiero rozpocznie walkę. Jest to istotny element gry, ponieważ za pomocą Oka Innosa skłaniamy Smoki do ujawnienia wszystkich planów i rozkazów wydanych im przez Smoka Ożywieńca i Beliara. Po każdej zakończonej rozmowie należy zabić smoka i wyjąć z niego serce by za jego pomocą nasycić ponownie amulet.

Odszukać Artefakt

Odnalezienie amuletu nie jest trudne, gdyż dochodzimy do niego wraz z linią fabularną i głównymi zadaniami, ale dokładniej. Za przyniesienie Lordowi Hagenowi wieści z Górniczej Doliny dostajemy pisemne przyzwolenie wejścia do Klasztoru Magów Ognia i zabranie amuletu. Po dotarciu na miejsce okazuje się, że jeden z Nowicjuszy zdradził bractwo i ukradł artefakt. Podążamy za nim aż na północ do Słonecznego Kręgu, gdzie odnajdujemy kilku Poszukiwaczy i zniszczone Oko Innosa. Po rozprawieniu się z "heretykami" zabieramy amulet do Pyrokara po więcej informacji. Okazuje się, że artefakt został poważnie uszkodzony i wymaga naprawy złotej osłonki oraz ponownego magicznego nasycenia klejnotu. Osłonkę naprawi dla nas Bennet - kowal z Farmy Onara. Wykonujemy zadanie związane z wydostaniem go z więzienia, po dotarciu na farmę dajemy mu amulet i czekamy jeden dzień. Po upływie tego czasu wracamy do niego po kompletnie odnowiony amulet. Pozostaje tylko kwestia nasycenia. Do tego rytuału potrzebujemy pomocy Pyrokara, Vatrasa i Xardasa. I tu leży problem, bowiem Vatras w dodatku Noc Kruka uda się do Słonecznego Kręgu tylko jeśli wykonany dodatkową kampanię i przyślemy mu do pomocy Myxira, w standardowym Gothic II tego problemu nie ma, Pyrokar nie przekonany o dobrych intencjach Xardasa sprzeciwi się rytuałowi. Pozostaje Xardas, który zdenerwowany słowami Pyrokara każe nam przynieść z Farmy Sekoba pewną księgę zabraną z Klasztoru wiele lat temu, a sam uda się do Słonecznego Kręgu. Po walce na farmie z Poszukiwaczami bierzemy księgę i wracamy z nią do Pyrokara, który zdziwiony wyruszy wreszcie do kręgu. Na miejscu dajemy amulet magom i czekamy aż go nasycą. Po wszystkim dostajemy w pełni sprawne Oko Innosa.

Nasycanie Oka Innosa

Sprawa wygląda prosto, przy stole alchemicznym mając przy sobie wyładowany amulet, smocze serce i menzurkę wybieramy opcję "Naładuj Oko Innosa". Tej techniki nasycania uczy nas Pyrokar zaraz po magicznym naprawieniu artefaktu w Słonecznym Kręgu. Nauka nie kosztuje nic, a nawet postać nie znająca alchemii dobrze wykonuje to zadanie.

Statystyki Artefaktu

UWAGA: Oko Innosa nie jest wybitnie doskonałym amuletem, dlatego nie sugeruj się, że jest to najlepsza dostępna w grze biżuteria. Są od niego lepsze amulety, więc mając taki radzę zakładać Oko Innosa tylko przed walką ze smokiem.

Ochrona przed Bronią +10
Ochrona przed Pociskami +10
Ochrona przed Smoczym Ogniem +30
Ochrona przed Magią +20





Komentarze

Ten artykuł skomentowano 57 razy.
Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.

« Starsze · 1 · 2 · (3) ·

kilo
 

Wędrowiec
Temat: niedziala
Dodany: 29.01.2010 o 15:13  

żal niedzialasom te jeba ne kody na hu ja innosa

makio
 

Wędrowiec
Temat: jak zdobyc to oko innosa bo się pogubiłem
Dodany: 11.02.2010 o 21:37  

pomyżcie

makio
 

Wędrowiec
Temat: pomocy
Dodany: 11.02.2010 o 21:43  

jak zdobyc to oko innosa pomużcie

malpeczka
 

Wędrowiec
Temat: oko inossa
Dodany: 15.02.2010 o 18:21  

kto ma problem z okiem innosa?powiem jak zdobyc oko innosa
wpisz w konsoli kodow insert sh wyskoczy chlopek nacisnij na niego myszkom .
bedom numerki 1 2 3 4 5 6 nacisnij na numerek 5 i bendziesz mial oko innosa

malpeczka
 

Wędrowiec
Temat: oko innosa
Dodany: 16.02.2010 o 18:54  

i jak zadzialo czekam na odpowiedz

kinkkong
 

Wędrowiec
Temat: jaki jest kod
Dodany: 25.02.2010 o 20:40  

jaki jest kod na oko inosa

Pawlo
 

Wędrowiec
Temat: Gdzie uciekl Pedro jak skra...
Dodany: 20.04.2010 o 17:57  

Gdzie uciekl Pedro jak skradl oko innosa?

  
 

Radny | Komentarzy: 95
Temat: ścieżką na północ, w stronę...
Dodany: 21.04.2010 o 5:48  

ścieżką na północ, w stronę czarnego trolla. podążaj drogą, będziesz odnajdywać znaki, które doprowadzą cię do celu.

najemnik
 

Wędrowiec
Temat: kod na oko innosa ItMi_Inno...
Dodany: 05.06.2010 o 18:40  

kod na oko innosa ItMi_InnosEye_mis

Kalusia;))
 

Wędrowiec
Temat: napiszcie jakie sa jeszcze ...
Dodany: 05.06.2010 o 19:22  

napiszcie jakie sa jeszcze fajne kody do gothic2 noc kruka pliska bo potrzebuje prosze napiszcie:))))

hadcor
 

Wędrowiec
Temat: jaki jest kod na szybkosc d...
Dodany: 18.06.2010 o 8:11  

jaki jest kod na szybkosc dam za ten kod na aligatora albo na pantere

rudy
 

Wędrowiec
Temat: kody na woreczek złota z 10...
Dodany: 13.07.2010 o 13:34  

kody na woreczek złota z 1000 złotem:insert gold

Rafcio2010997
 

Wędrowiec
Temat: Pedro pobiegł do kamiennego...
Dodany: 18.07.2010 o 18:02  

Pedro pobiegł do kamiennego kręgu tam gdzie jest czarny troll i idzie się do magów wody

Rafcio2010997
 

Wędrowiec
Temat: (Nie zapomnij przed kodem w...
Dodany: 18.07.2010 o 18:07  

(Nie zapomnij przed kodem wpisać ''insert'')

Postacie

Kod:


Rezultat:

Najemnicy Na Farmie Onara:

SLD_805_CORD


Cord

SLD_801_TORLOF


Torlof

SLD_800_LEE


Lee

SLD_823_KHALED


Khaled

SLD_803_CIPHER


Cipher

SLD_807_BULLCO


Bullko

SLD_808_JARVIS


Jarvis

SLD_806_SYLVIO


Sylvio

SLD_814_SENTENZA


Sentenza

SLD_804_ROD


Rod

SLD_810_DAR


Dar

SLD_822_RAOUL


Raoul

Farmerzy Na Farmie Onara:

BAU_903_BODO


Bodo

BAU_913_THEKLA


Thekla

BAU_912_PEPE


Pepe

BAU_934_BABERA


Babera

BAU_900_ONAR


Onar

Farmerzy Na Farmie Akila:

BAU_945_EGILL


Egill

BAU_944_EHNIM


Ehnim

BAU_940_AKIL


Akil

BAU_942_RANDOLPH


Randolph

BAU_941_KATI


Kati

SLD_841_ENGARDO


Engardo (Najemnik na farmie Akila)

SLD_840_ALVARES


Alvares (Najemnik na farmie Akila)

Khorinis:

VLK_432_MOE


Moe

VLK_415_MELDOR


Meldor

VLK_405_FERNANDO


Fernando

VLK_402_RICHTER


Sędzia

PAL_200_HAGEN


Lord Hagen

PC_THIEF_NW


Diego

Magowie w Klasztorze:

PC_MAGE_NW


Milten

KDF_504_PARLAN


Parlan

KDF_505_MARDUK


Marduk

KDF_500_PYROKAR


Pyrokar

KDF_501_SERPENTES


Serpentes

KDF_502_ULTHAR


Ulthar

KDF_508_GORAX


Gorax

KDF_506_NEORAS


Neoras

KDF_507_TALAMON


Talamon

Nowicjusze w Klasztorze:

NOV_605_OPOLOS


Opolos

NOV_604_DYRIAN


Dyrian

NOV_603_AGON


Agon

NOV_612_BABO


Babo

NOV_601_IGARAZ


Igaraz

NOV_608_GARWIG


Garwig

PAL_299_SERGIO


Sergio (Paladyn w Klasztorze)

VLK_4250_JORGEN


Jorgen (Obywatel w Klasztorze)

Inne:

NONE_100_XARDAS


Xardas

KDF_509_ISGAROTH


Isgaroth



Zwierzęta i Potwory

Kod:


Rezultat:

SHADOWBEAST


Cieniostwór

BLOODFLY


Krwiopijca

ORCWARRIOR_HARAD


Ork Zwiadowca

GIANT_RAT


Olbrzymi Szczór

GIANT_BUG


Polna Bestia

TROLL


Troll

TROLL_BLACK


Czarny Troll

WOLF


Wilk

SCAVENGER


Ścierwojad

SHEEP


Owca

HAMMEL


Owca Samiec

DMT_DEMENTORAMBIENTWALKER6


Poszukiwacz



Jedzenie i Rośliny

Kod:


Rzecz:

ITPL_HEALTH_HERB_01


Roślina Lecznicza

ITPL_HEALTH_HERB_02


Ziele Lecznicze

ITPL_HEALTH_HERB_03


Korzeń Leczniczy

ITPL_PERM_HERB


Szczaw królewski

ITPL_WEED


Chwast

ITFO_WINE


Wino



Bronie

Kod:


Rzecz:

ITMW_2H_ORCAXE_01


Lekki Orkowy Topór

ITMW_2H_ORCAXE_02


Średni Orkowy Topór

ITMW_2H_ORCAXE_03


Ciężki Orkowy Topór

ITMW_2H_ORCAXE_04


Ogromny Orkowy Topór

ITMW_2H_SPECIAL_01


Magiczny Miecz Dwuręczny

ITMW_2H_SPECIAL_02


Ciężki Magiczny Miecz Dwuręczny

ITMW_2H_SPECIAL_03


Ciężkie Magiczne Ostrze Bojowe

ITMW_2H_SPECIAL_04


Duże Magiczne Ostrze Na Smoki

ITMW_1H_MISC_SWORD


Zardzewiały Krótki Miecz

ITMW_2H_SLD_SWORD


Kiepski Miecz Dwuręczny

ITMW_1H_VLK_AXE


Topór

ITMW_DOPPELAXT


Topór Obusieczny

HOLY_HAMMER_MIS


Święty Młot



Pancerze

Kod:


Rzecz:

ITAR_DJG_L


Lekki Pancerz Łowcy Smoków

ITAR_DJG_M


Średni Pancerz Łowcy Smoków

ITAR_DJG_H


Ciężki Pancerz Łowcy Smoków

ITAR_SLD_L


Lekki Pancerz Najemnika

ITAR_SLD_M


Średni Pancerz Najemnika

ITAR_SLD_H


Ciężki Pancerz Najemnika

ITAR_PAL_H


Pancerz Paladyna

ITAR_DEMENTOR


Mroczny Płaszcz

ITAR_DJG_CRAWLER


Zbroja z Pancerzy Pełzaczy

ITAR_JUDGE


Szata Sędziego

ITAR_KDF_L


Szata Maga Ognia

ITAR_KDF_H


Ciężka Szata Ognia

ITAR_NOV_L


Szata Nowicjusza



Przedmioty

Kod:


Rzecz:

ITMI_NUGGET


Bryłka Rudy

ITMI_HAMMER


Młotek

ITMI_GOLD


Złoto

ITMI_BROOM


Miotła

ITMISWORDRAW


Surowa Stal

ITAT_SHEEPFUR


Owcza Skóra

ITMI_INNOSEYE_MIS


Oko Innosa

ITMI_INNOSEYE_BROKEN_MIS


Oko Innosa - Pozbawione Mocy



Runy

Kod:


Rzecz:

Runy Teleportacyjne:

ITRU_TELEPORTXARDAS


Teleportacja Do Xardasa

ITRU_TELEPORTSEAPORT


Teleportacja Do Miasta Portowego

ITRU_TELEPORTFARM


Teleportacja Do Majątku Ziemskiego

ITRU_TELEPORTTAVERNE


Teleportacja Do Tawerny

ITRU_TELEPORTMONASTERY


Teleportacja Do Klasztoru

ITRU_TELEPORTPASSOW


Teleportacja Do Przełęczy Górniczej Do

ITRU_TELEPORTOC


Teleportacja Do Zamku

ITRU_TELEPORTPASSNW


Teleportacja Do Przełęczy Khorinis

Inne Runy:

ITMI_RUNEBLANK


Pusta Runa



Kody zamieszczone na stronie to jest mała część kodów jaka znajduję się w grze.

KARUZO
 

Wędrowiec
Temat: jak wydostać się z gurnicze...
Dodany: 15.11.2010 o 18:28  

jak wydostać się z gurniczej doliny

HGHG
 

Wędrowiec
Temat: a na czym polega ta kampani...
Dodany: 12.06.2011 o 20:00  

a na czym polega ta kampania z zastępcą Vatrasa?

SirQrczak
 

Wędrowiec
Temat: Na Oko Innosa jest taki kod...
Dodany: 20.07.2011 o 14:48  

Na Oko Innosa jest taki kod : Insert Graj_Bez_Kodów_01 :D Tylko się trzeba zastosować.



Ten artykuł skomentowano 57 razy.
Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.

« Starsze · 1 · 2 · (3) ·

Pseudonim
E-mail
Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw