Gothic 3 » Solucja


Silden

cRPG » Gothic 3 » Poradniki » Solucja
Autor: Orish
Utworzono: 15.02.2008 | Odsłon: 122407
Aktualizacja: 04.08.2008

1. Zabij wilki w pobliżu Silden

Koło samotnej chaty w pobliżu Silden spotkasz Brama. Możesz z nim iść na polowanie (zadanie nr 2) i zabić Srebrne Wilki. Następnie porozmawiaj z nim, a dostaniesz dodatkowe 500 PD.
Zdolności myśliwskie: +1
Reputacja w Silden: +2
Punkty Doświadczenia: 1500

2. Zapoluj z Bramem na srebrne wilki

Część zadania nr 1. Podążaj za Bramem i zabij wszystkie Srebrne Wilki. Następnie porozmawiaj ze swoim kompanem.
Zdolności myśliwskie: +1
Punkty Doświadczenia: 1000

3. Zabij zębacze grasujące w pobliżu Silden

Nieopodal domu Brama jest chata Falka i Lukjana. Z tym pierwszym możesz iść zapolować na zębacze (zadanie nr 4). Po walce porozmawiaj z nim (dodatkowe 500 PD).
Zdolności myśliwskie: +1
Punkty Doświadczenia: 1500

4. Zapoluj z Falkiem na zębacze

Część zadania nr 3. Idź za Falkiem i zabij wszystkie cztery zębacze.
Zdolności myśliwskie: +1
Punkty Doświadczenia: 1000

5. Zabierz skóry do Givessa, do młyna

Zaproponuj Lukjanowi zabranie dostawy futer do młyna. Z jednej strony chaty są 3 paczki futer, z drugiej cztery i jedna leży na studni. Zanosimy je do młyna, do Givessa.
Reputacja w Silden: +4
Punkty Doświadczenia: 2000

6. Przynieś myśliwemu Lukjanowi pieniądze za skóry

Kontynuacja zadania nr 5. Dostajemy od Givessa zapłatę za futra i mamy ją przekazać Lukjanowi. W nagrodę dostajemy 300 sztuk złota.
Zdolności myśliwskie: +1
Reputacja w Silden: +4
Punkty Doświadczenia: 2000

7. Zabierz drewno z obozu do Givessa, do młyna

Gancka stwierdzi, że najlepszym zadaniem dla ciebie będzie noszenie drewna. Mamy zebrać z całego obozu w sumie 10 paczek drewna na opał i zanieść do młyna, do Givessa. W nagrodę otrzymamy 500 sztuk złota.
Reputacja w Silden: +4
Punkty Doświadczenia: 2000

8. Zabij niewolników, którzy uciekli z Silden

Zapotek powie ci, że pięciu niewolników uciekło z jego obozu. Mamy ich zabić. Poszukiwania prowadź na północ od Silden. Zobacz też zadanie nr 9.
Reputacja u Orków: +1
Punkty Doświadczenia: 1500

9. Uratuj niewolnika Silden od dziczy

Freman powie ci o pięciu niewolnikach zbiegłych z obozu w Silden (tych samych, co z zadania nr 8). Mamy każdego z nich odprowadzić do zleceniodawcy (dlatego zadanie to można wykonać pięć razy). Za każdego dostaniesz 100 sztuk złota.
Reputacja u Buntowników: +1
Punkty Doświadczenia: 500

10. Uwolnij Nordmarczyka Larsa z obozu

Lars został uwięziony przez orków za kradzież. Możesz go wykupić u Zapoteka (300 sztuk złota). Porozmawiaj z Larsem (dodatkowe 500 PD; będzie mógł zaprowadzić cię na przełęcz wiodącą do Nordmaru - zadanie nr 11).
Reputacja w Nordmarze: +1
Punkty Doświadczenia: 1500

11. Idź z Larsem na przełęcz do Normdaru

Kiedy już uwolnisz Larsa (zadanie nr 10), będzie mógł zaprowadzić cię na przełęcz wiodącą do Nordmaru. Podążaj za nim.
Reputacja w Nordmarze: +2
Punkty Doświadczenia: 1500

12. Zabij szamana orków, Grompela

Zapotek chciałby wyzwać na pojedynek przywódcę Silden, Umbraka, ale na przeszkodzie stoi szaman Grompel. Mamy go zabić. Zadanie to wykonujemy na samym końcu, bo powoduje, że wszyscy orkowie w mieście staną się wrogo nastawieni (chyba że jakimś cudem nikt tego zabójstwa nie zauważy). Możemy też zgładzić go podczas wykonywania zadania nr 44.
Reputacja u Asasynów: +1
Punkty Doświadczenia: 3000

13. Pomóż Kadokowi znaleźć jego młot

Kadok zgubił gdzieś swój młot. Znajdziesz go w jednej z jaskiń, do których wejście jest na arenie. Zaatakuje cię tam niezadowolony Jaroll. Pokonaj go tak, żeby nikt nie widział, ale nie zabijaj. W nagrodę za przyniesienie młota dostaniesz od Kadoka 100 sztuk złota i będziesz mógł się u niego uczyć.
Reputacja w Silden: +2
Punkty Doświadczenia: 1000

14. Pokonaj Jarocka na arenie

Powiedz Barrackowi, że chcesz walczyć na arenie. Wejdź na nią i pokonaj Jarocka. Po walce porozmawiaj z Barrackiem (100 sztuk złota i dodatkowe 500 PD).
Siła: +1
Reputacja w Silden: +6
Punkty Doświadczenia: 1000

15. Pokonaj Jarolla na arenie

Powiedz Barrackowi, że chcesz walczyć na arenie. Wejdź na nią i pokonaj Jarolla. Po walce porozmawiaj z Barrackiem (200 sztuk złota i dodatkowe 500 PD).
Siła: +1
Reputacja w Silden: +6
Punkty Doświadczenia: 1000

16. Pokonaj Trompocka na arenie

Powiedz Barrackowi, że chcesz walczyć na arenie. Wejdź na nią i pokonaj Trompocka. Po walce porozmawiaj z Barrackiem (500 sztuk złota i dodatkowe 500 PD).
Siła: +1
Reputacja w Silden: +6
Punkty Doświadczenia: 1500

17. Pieczeń dla Frillocka

Frillock jest głodny. Daj mu 5 kawałków pieczeni. Dostaniesz w zamian 50 sztuk złota.
Reputacja w Silden: +2
Punkty Doświadczenia: 750

18. Zanieś beczki z rybami do młyna

Temmy powie nam, że są do zabrania beczki z rybami do młyna. Bierzemy wszystkie osiem (są przy chatach rybaków) i zanosimy je Givessowi. W nagrodę dostajemy 700 sztuk złota.
Reputacja w Silden: +4
Punkty Doświadczenia: 1500

19. Irmakowi zginęła halabarda

Irmak powie ci, że zginęła mu halabarda i przez to nie może pełnić warty. Znajdziesz ją w jednej chat rybaków, zawieszoną na ścianie. Oddaj mu ją. Przedstawi ci swoje przypuszczenie, że pewnie ukradli ją rybacy. Możesz wykryć jego kłamstwo, żądając za zachowanie milczenia złota (300 sztuk złota i dodatkowe 500 PD).
Reputacja w Silden: +4
Punkty Doświadczenia: 1000

20. Quadir poluje na niewolników dla Silden

Możemy pomóc Quadirowi w pozyskiwaniu nowych niewolników. Na zachód od Silden jest obóz drwali. Na celownik bierzemy Willa (patrz zadanie nr 8) i przyprowadzamy go do Quadira. W nagrodę dostajemy 300 sztuk złota.
Reputacja u Asasynów: +1
Reputacja w Silden: +4
Punkty Doświadczenia: 1500

21. Pokonaj Willa

Część zadania nr 20. Pokonujemy Willa.
Siła: +1
Punkty Doświadczenia: 1000

22. Paczka dzikich jagód dla rybaka Stana

Bozep chce, żebyś zaniósł paczkę dzikich jagód Stanowi. W nagrodę od rybaka dostaniesz 200 sztuk złota.
Reputacja w Silden: +2
Punkty Doświadczenia: 500

23. Zgubione narzędzia Hatloda

Hatloda podczas próbnego rejsu łodzią zaatakowały dwa potwory. Uciekając przed nimi, stracił swoje najlepsze narzędzia. Mamy je dla niego odzyskać. Odnajdujemy bestie - "Jaszczur cierpiący na zatwardzenie" jest nieopodal młyna, a "Nasycony topielec" na brzegu w pobliżu wystających z jeziora pozostałości twierdzy paladynów. W nagrodę dostaniemy 100 sztuk złota.
Reputacja w Silden: +2
Punkty Doświadczenia: 1000

24. Okręt doskonały

Po wykonaniu zadania nr 23, Hatlod powie nam, że chciałby zbudować okręt, który byłby doskonały. Do tego potrzebuje planów. Możemy je dla niego zdobyć w Lago w Varancie, wypełniając zadanie dla Sibura. W nagrodę dostaniemy 1500 sztuk złota.
Punkty Doświadczenia: 2500

25. Zdobądź szacunek orków w Silden

Żeby dostać się do górnego miasta, musisz zdobyć odpowiednio dużą reputację. Denpok skarży się, że w mieście nie ma wystarczająco dużo orków. Wykonujemy kolejno zadania nr 28, 29, 30 i 31. Quest ten zostanie wykonany, kiedy osiągniemy 75 reputacji w Silden.
Reputacja u Orków: +2
Punkty Doświadczenia: 2000

26. Orkowie w Silden potrzebują kowala

Denpok powie ci, że w Silden przydałby się kowal. Idziemy w pobliże młyna i zagadujemy Kadoka. Jeśli już znaleźliśmy jego młot (zadanie nr 13), zgodzi się pracować. W nagrodę od Denpoka dostajemy 500 sztuk złota (dodatkowe 1000 PD).
Reputacja w Silden: +6
Punkty Doświadczenia: 1500

27. Zabij topielce, które osiedliły się na brzegu rzeki

Brontobb powie ci, że topielce pożerają rybaków. Mamy się udać na drugi brzeg rzeczki i zabić je ("Dziwne Topielce"). Wróć do zleceniodawcy (3 mikstury lecznicze i dodatkowe 500 PD).
Reputacja w Silden: +6
Punkty Doświadczenia: 1000

28. Powiedz Denpokowi, że Brontobb pilnuje miasta

Dostępne po wykonaniu zadania nr 27 i rozmowie z Denpokiem. Powiedz Brontobbowi, że w mieście poszukują strażników. Zdecyduje się tam pójść, a my mamy powiadomić o tym Denpoka (200 sztuk złota nagrody).
Reputacja w Silden: +6
Punkty Doświadczenia: 1500

29. Powiedz Denpokowi, że Irmak pilnuje miasta

Dostępne po wykonaniu zadania nr 19 i rozmowie z Denpokiem. Powiedz Irmakowi, że w mieście poszukują strażników. Zdecyduje się tam pójść, a my mamy powiadomić o tym Denpoka (200 sztuk złota nagrody).
Reputacja w Silden: +6
Punkty Doświadczenia: 1500

30. Powiedz Denpokowi, że Frillock pilnuje miasta

Dostępne po wykonaniu zadania nr 17 i rozmowie z Denpokiem. Powiedz Frillockowi, że w mieście poszukują strażników. Zdecyduje się tam pójść (500 PD), a my mamy powiadomić o tym Denpoka (200 sztuk złota nagrody).
Reputacja w Silden: +6
Punkty Doświadczenia: 1500

31. Powiedz Denpokowi, że Gancka zostaje w mieście

Dostępne po rozmowie z Denpokiem. Poinformuj Ganckę, że w mieście poszukują strażników. Zdecyduje się tam pójść, a my mamy powiadomić o tym Denpoka (200 sztuk złota nagrody).
Reputacja w Silden: +6
Punkty Doświadczenia: 1500

32. Kucharz Gambal potrzebuje surowego mięsa, aby nakarmić orków w Silden

Kucharz Gambal potrzebuje 50 kawałków surowego mięsa. Dajemy mu je. W zamian dostajemy 1000 sztuk złota.
Reputacja w Silden: +4
Punkty Doświadczenia: 1500

33. Idź z Pavelem do jego domku myśliwskiego

Pavela znajdziesz przy wyjściu z miasta. Będzie cię uczył, jeśli pójdziesz z nim do jego chaty myśliwskiej.
Reputacja w Silden: +2
Punkty Doświadczenia: 500

34. Inog pomaga niewolnikom w ucieczce

Od Inoga dowiesz się, że pomaga on niewolnikom w ucieczce. Możemy go wydać Zapotekowi (otrzymamy 200 sztuk złota w nagrodę). Następnie wracamy do Inoga w informacją, że orkowie już wiedzą o tym procederze (200 sztuk złota i dodatkowe 1000 PD).
Reputacja u Orków: +1
Punkty Doświadczenia: 1500

35. Pomów z hersztem Umbrakiem o zapasach

Zdemaskuj Inoga i powiedz, że chcesz mu pomóc. Stwierdzi, że tutejszy przywódca orków musi mieć silny argument dla utrzymania swojej władzy. Mamy się dowiedzieć, co to za argument. Idziemy do Umbraka (jeśli mamy już do niego dostęp) i rozmawiamy z nim o tym. Wracamy z informacjami do Inoga (300 sztuk złota i dodatkowe 1000 PD).
Reputacja u Buntowników: +1
Punkty Doświadczenia: 1000

36. Inog potrzebuje 5 zestawów broni dla buntowników

Jeśli zdecydujemy się współpracować z Inogiem i zapytamy go o broń, każe ci przynieść pięć paczek. Trzy znajdziesz w młynie (uważaj, żeby nikt cię nie zauważył, jak je będziesz brał), pozostałych będziesz musiał poszukać gdzie indziej. W nagrodę dostaniesz 1000 sztuk złota.
Reputacja u Buntowników: +1
Punkty Doświadczenia: 1500

37. Daj znać Anogowi, że jego brat Inog potrzebuje pomocy w Silden

Jeśli zdecydujesz się współpracować z Inogiem i zapytasz go o przywódcę buntowników, wskaże ci swojego brata, Anoga. Mamy iść do obozu buntowników na północny wschód od Silden i powiedzieć mu, że potrzebna jest pomoc w mieście.
Reputacja u Buntowników: +1
Punkty Doświadczenia: 1000

38. Daj znać Inogowi, że jego brat Anog nie może mu pomóc

Kontynuacja zadania nr 37. Anog nie może pomóc swojemu bratu. Powiadom o tym Inoga. Dostaniesz 200 sztuk złota.
Reputacja u Buntowników: +1
Punkty Doświadczenia: 1000

39. Znajdź pieczeń dla skazańca Jereka

Jerek potrzebuje 25 kawałków pieczeni. Idziemy ze sprawą do kucharza Gambala, który daje nam dziesięć. Resztę sami musimy zdobyć. W nagrodę otrzymujemy pięć mikstur leczniczych.
Reputacja u Buntowników: +1
Punkty Doświadczenia: 1500

40. Znajdź broń dla skazańca Jereka

Jerek potrzebuje pięciu paczek broni. Trzy z nich znajdziesz na piętrze głównego budynku (tego, gdzie przebywa Umbrak), pozostałe musisz zdobyć w innych miejscach. W nagrodę dostajemy cztery mikstury lecznicze.
Reputacja u Buntowników: +1
Punkty Doświadczenia: 1000

41. Przesyłka z Nordmaru

Porozmawiaj o przesyłce z Nordmaru z szamanem Grompelem. Idziemy do Anoga. Chce, żebyśmy przynieśli mu dostawę orków z Nordmaru. To i zadanie nr 43 można wykonać pewnym sposobem. Idziemy na przełęcz i widzimy grupę orków walczących z wilkami. Zabijamy wilki. Następnie godzimy się eskortować Tragaka do Grompela i przyłączamy go. Zabijamy wszystkich orków. Odłączamy Tragaka i pokonujemy go. Zabieramy mu dostawę, a kiedy się podniesie, znów przyłączamy. Idziemy do Anoga z dostawą (1000 sztuk złota), a następnie z Tragakiem do Silden (2 mikstury many i 500 sztuk złota).
Alchemia: +1
Reputacja u Orków: +1
Reputacja w Silden: +2
Punkty Doświadczenia: 2000

42. Zanieś Anogowi orkową dostawę Nordmaru

Patrz zadanie nr 41.
Reputacja u Buntowników: +1
Punkty Doświadczenia: 1500

43. Tragak chce odwiedzić szamana Grompela w Silden

Patrz zadanie nr 41.
Reputacja w Silden: +4
Punkty Doświadczenia: 2500

44. Wódz Umbrak chce śmierci przywódcy buntowników, Anoga

Jeśli zdecydujesz się pomagać orkom, Umbrak zleci ci zabicie przywódcę buntowników, Anoga. Idziemy do Grompela. Ten może zaprowadzić nas do rebeliantów (zadanie nr 45). Zabijamy tam Anoga (i, siłą rzeczy, innych też). Wróć do Umbraka (1000 sztuk złota i dodatkowe 1750 PD).
Reputacja u Orków: +7
Punkty Doświadczenia: 5000

45. Grompel zna drogę do obozu buntowników na przełęczy Nordmaru

Część zadania nr 44. Idziemy za Grompelem.
Punkty Doświadczenia: 1000

46. Zabij szpiega buntowników

Trzeba zabić Inoga.
Reputacja u Orków: +3
Punkty Doświadczenia: 2500

47. Pozbądź się orków z Silden

Jeśli pracujemy dla buntowników, starym zwyczajem oczyszczamy Silden z orków i ich najemników.
Reputacja u Buntowników: +5
Punkty Doświadczenia: 7500





Komentarze

Ten artykuł skomentowano 47 razy.
Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.

« Starsze · 1 · 2 · (3) ·

jezus
 

Wędrowiec
Temat: ale patologia -.-
Dodany: 06.05.2011 o 15:20  

ale patologia -.-

kupa siki kupa
 

Wędrowiec
Temat: Fajne jest to miasto. Fajne...
Dodany: 01.07.2011 o 10:13  

Fajne jest to miasto. Fajne questy.

malano22
 

Wędrowiec
Temat: eloss, nie treba aż tak wyd...
Dodany: 21.08.2011 o 11:59  

eloss, nie treba aż tak wydziwiać, można zabić Grompela tak : nie gadasz a nim poki nie porozmawiasz z Umbrakiem o Anogu, idziesz do samana, którego nick powinien być zielony i prosisz go o zaprowadzenie do buntowników, a jak wyjdzie z miasta to bijesz i strzelasz strzałą : FINITO!

Kozz
 

Wędrowiec
Temat: 13. Pomóż Kadokowi znaleźć ...
Dodany: 04.12.2011 o 17:59  

13. Pomóż Kadokowi znaleźć jego młot.
"Znajdziesz go w jednej z jaskiń, do których wejście jest na arenie. Zaatakuje cię tam niezadowolony Jaroll. Pokonaj go tak, żeby nikt nie widział, ale nie zabijaj."

Taka mała rada ode mnie, można spokojnie zabrać ten młot bez walki. Po prostu wyzywamy Jarolla na arenę, a po pokonaniu orka śmigamy szybko do jaskini, z której wyszedł i zabieramy młot, należący do Kadoka. Ewentualnie jeśli nie wygramy, możemy rzucić na niego po prostu czar snu. ;)

błech
 

Wędrowiec
Temat: Kozz, Jaroll spał, gdy ja d...
Dodany: 28.12.2011 o 20:38  

Kozz, Jaroll spał, gdy ja do niego przyszedłem po młot :)

TheM@niac
 

Wędrowiec
Temat: To jest forum o grze a nie ...
Dodany: 31.05.2012 o 17:41  

To jest forum o grze a nie o jakiś tekstach do psów albo innych burakach Gimbusy -.-' Poziom rozwoju intelektualnego bardzo mnie zaskoczył, oczywiście negatywnie -.-' A co Umbraka to nie da się pogodzić questa aby wyprowadzić go z miasta i tam zabić z questem przyprowadzenia do niego tego przyjaciela z przełęczy, opcja późnie znika i trzeba znaleźć inny sposób.

Geralt
 

Wędrowiec
Temat: Nawet nawet Orkowie najleps...
Dodany: 17.08.2012 o 13:46  

Nawet nawet Orkowie najlepsi ;]



Ten artykuł skomentowano 47 razy.
Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.

« Starsze · 1 · 2 · (3) ·

Pseudonim
E-mail
Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw