The Bard's Tale » Solucja


Kirkwall

cRPG » The Bard's Tale » Poradniki » Solucja
Autor: Zak
Utworzono: 10.07.2008 | Odsłon: 3259
Aktualizacja: 15.08.2008

Mapa lokacji

Miejsca godne uwagi

  • Wyjście z Kirkwall
  • Księga zapisu
  • Sklep
  • Karczma
  • Magazyn
  1. X. Bodb

Solucja

Zaraz po wejściu [1] zaczepia nas córka farmera, która twierdzi, że spędziliśmy razem magiczną noc. Bycie niemiłym w tej sytuacji opłaca się bardziej. Po rozmowie możesz rozejrzeć się co nieco po mieście.
Dobrym pomysłem jest zajrzenie do sklepu [3] i zakupienie harfy, która pozwala przywołać dwóch sojuszników. Po zakupieniu instrumentu, udaj się do Bodba [X] (od początku bądź niemiły), który doprowadzi Cię do kolejnego, żebyście razem mogli iść do następnego Bodba itd. Kiedy już czterech Bodbów otworzy Ci przejście do magazynu [5] i nauczy nowej melodii, udaj się do budynków obok, gdzie przywołaj Duszka Światła, zniszcz beczki i odnajdź skrzynie, w których będą - Ochroniarz (melodia) i Kamień Lia Fail (amulet). Po zdobyciu nagród idź do magazynu, do którego zostało otworzone Ci przejście, zniszcz beczki i przejdź do Ukrytego Urwiska (Farma Finna).






Komentarze

Ten artykuł skomentowano 0 razy.
Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.




Ten artykuł skomentowano 0 razy.
Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


Pseudonim
E-mail
Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw